dimecres, 13 de novembre del 2013

Visita a l'exposició de Pissarro i al MNAC

El dimecres passat, els alumnes d'Història de l'Art vam anar d'excursió. Com que només som tres alumnes, vam anar al mateix bus que els de segon d'ESO, però en el moment de la visita ens van separar. La professora Mercè Franco ens va acompanyar durant el viatge.

Quan vam baixar de l'autocar, vam marxar plegats al Caixafòrum i vam visitar una exposició temporal de Pissarro. A mi personalment m'agrada molt l'impressionisme, i les seves obres em van encantar. No tinc fotografies de les obres perquè no deixaven fer-ne, però sinó les posaria.


Quan vam acabar de veure tota l'exposició, vam parar a esmorzar l'entrepà, i després vam anar al MNAC. Aquí si que vaig fer moltes fotografies com les que després ensenyaré, i vam veure tot el període Romànic. Em va impressionar molt com obres tan antigues encara es conservaven. Com que es va fer tard, no vam poder mirar les altres èpoques següents, i vam anar directament a veure la del Modernisme, on a part d'obres pictòriques també hi havien molts mobles de la època que em van encantar. Al sortir del museu vam descansar una mica i després vam agafar l'autocar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada